Monday, January 01, 2007

ربنا يخليلنا الجزيرة






بدأت اليوم (1/1/2007) قناة الجزيرة الوثائقية في البث الفعلي و القناة من اسمها هتكون متخصصة في الأفلام الوثائقية على مختلف أنواعها سواء تاريخية أو ثقافية أو علمية أو سياسية..الخ، و أنا صممت الحقيقة إن أنا انشر الموضوع ده لان أنا من عشاق الأفلام الوثائقية و زى ما انتوا عارفين إن المنطقة العربية أو الإعلام العربي عموما يخلو تماما من وجود أي قناة زي ديه يمكن لان مش كتير بيهتم بالنوعية ديه من الأفلام معرفش ليه!! يمكن احنا بطلنا نقدر المعرفة..عموما أنا سعيد جدا بانطلاق القناة و بدعو الناس إنها تتابعها لأهمية المواد اللي بتقدمها..


لمشاهدة القناة على النيل سات


و اقول في الاخر ربنا يخليلنا الجزيرة


4 comments:

ali weeeka said...

انا هكون اول من يتابع يا باشااااااااا
وعقبال ما يعملو قناه للافلام العلميه
امين يا رب ,

Shreef said...

امين يا على و متنساش ان اول الغيث قطرة...

ALiaa said...

شكرا يا شريييييييييييييييييف
أنا بقي مش بحبها بس..... أنا ممكن أعد يوم كامل ماعملش حاجة غير اني أتفرج علي الوثائقي
جزاك الله خيرا

Shreef said...

العفو يا عليا و يبدو انك من هواة الوثائقي..من الاخر ربنا يكتر من امثالك..