Thursday, December 07, 2006

بسم الله..ابدأ

فكرت طويلا قبل ان انشأ مدونتي الخاصة
و فكرت اكثر حين حاولت ان اختار اسم لها ولم اجد اسما ابلغ
من ذلك الاسم الذي ستندهشوا لقراءته و هو في الحقيقة السبب الذي منعني ان ابدا مبكراً في التدوين
لان اوقات لما تيجي تفكر في ماهية حاجات كتير احنا بنعملها في الدنيا
او حتى الدنيا نفسها هتلاقي ان ليها ايقاع مجنون
ولما تيجي تشارك الناس في في الكلام ده ممكن فعلا يفتكروك مجنون
علشان كده قررت ان انا اكتب بغض النظر عن اي حاجة ممكن تقاطعني
المدونة ديه هيكون مواضيعها عن كل حاجة
و في كل مجالات الحياة
و هكتب بصراحة و هنتظر تعليقات الناس و ننتناقش
ونفهم بعض كويس ونشوف وجهات نظر الناس اللي انا هكون سعيد بيها
وبس..

7 comments:

Anonymous said...

الف مبروك على البلوج يا زعيم
واكتب براحتك ومتخفش مش حنقول عليك مجنون , وانا برضه مجنون واللى يقول غير كده يبقى ستين مجنون , متتأخرش علينا

Shreef said...

شكرا للاخ فمتو على المساندة الجامده ديه وبجد انا اعجبت جدا بالمدونة بتاعتك كلامك جميل جدا ولو تسمحلي هضيف مدونتك للمفضلة عندي و هستنى زيارتك دايما..شكرا

Anonymous said...

ربنا يوفقك و تكتب كدة حاجات جامدة

Shreef said...

ان شاء الله بس المهم متنسوناش بتعليقاتكم..

ali weeeka said...

1000 1000 1000 مبروك يا باشا
وان شاء الله فى تقدم وتألق دائما ونشوف اسمك منور دايما,وانا شايف اننا لازم نكتب لاننا كده كده هنتجنن

@hmed said...

أخيرا يا شريف عملت مدونتك الخاصة
ربنا يعينك
والف مبروك ياعم
ومستنين شغل جامد

Anonymous said...

الف مبوك على فتح المدونه بتاعتك
:)
ومستنيين نقرا حاجات جامده بقى

:)